Home Fora Basen i Billund Status Uke 25

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #1671

    RAD V i det gule fly er ikke i skuffen. Uke check i uke 14 er ikke huket av og Ulla skriver i uke 22 den 27/5 at hun ikke finner den.
    Kan noen tenke seg hvor Massimo apparatet er?

    Det er bestilt Rokuronium og Actrapid med andre medikamenter fra Skanderborg apotek. Actrapid skal byttes i begge blå units når det hentes fra apoteket.

    Propaq MD batteri nr 4 som det var skrevet var defekt , viste seg å være OK etter kalibrering. Vi har nå 4 batterier til tre apparater.

    Oksygen lekkasjen som var ved båre 1 i det gule fly skal være ordnet. Jeg sjekket alle slanger i dag og fant ingen lekkasje.

    Begge fly er koblet til strøm slik at alle apparatene i flyene står til ladning. Det er noe en skal gjøre etter retur fra oppdrag , men som jo er vansklig nå som flyet alltid desinfiseres ( 5 timer lukket) ved retur til Billund. Jeg minner Amal ( ny for bestillinger av puter og mye annet) at de eller teknikere koble ropp strømmen.

    Ettersom det alltid skal være en ipad med og har siste versjon av alle dokumenter på google drive fjernes mappen med papirdokumenter i flyet. Det vi allikevel finnes papir versjon av:
    1. Defibrilleringsmanual for Schiller og Propaq MD.
    2. Standard for medicine infusions and dosing.
    3. LTV 1200 Prosedyre for oppsett av NPPV.
    4. Hamilton T! Check list procedure.

    Vi har flyttet inn i nytt og større lager. Tina gjorde tankearbeidet med hyllene og jeg løftet ting på plass med en Rumener. Svett ble jeg!
    Alle hyller har fått et nummer og ny innholdsliste er laget og ligger på pcn på lageret. En start og den revideres ettersom vi endrer på lageret.

    PUTER,PUTER;PUTER blir stadig borte. Amal kjøper inn nye puter tilsvarende de vi hadde fra Berendsen.
    Vi setter opp en min / max liste for sengetøy og det er nå Amal som skal bestille. Dere gir beskjed til meg eller Tina som før.
    Tina gir informasjon om vask av barnetøy om det skal gjøres.

    Laderne til ipad og iphone må erstattes vel ofte. Nå er det 2 ladere og skulle være 4. Husk å sjekk lommer før avreise fra basen.

    MVH PER

    MVH PER

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.